wtorek, 2 lipca 2019

Przydatne aplikacje część 1

( Bilans na samym dole posta;)
Dzisiaj wpis o aplikacjach na telefon których używam z takich do bycia, można powiedzieć, ''fit''. Od razu mówię- mam androida więc nie wiem czy są także dostępne na iOS.


''Spalanie tłuszczu z brzucha''
Ta aplikacja, pomimo chwytliwej nazwy, wcale nie spala tłuszczu z brzucha (nie da się spalić tłuszczu tylko w jednym miejscu) lecz pozwala ładnie, w domowych warunkach bez żadnych sprzętów wyrzeźbić mięśnie brzucha. Dostępne są 3 plany ćwiczeń, z których każdy trwa po 30 dni. Najlepiej używać tej aplikacji jako dodatek do codziennego treningu.


--------------------------------------------------------------------------------------------------
Znalezione obrazy dla zapytania cardio aplikacja

                                    ''Trening Cardio i HIIT z Fitify''
Plusy: można wybrać spośród 4 rodzajów treningu i ustalić czas trwania nawet
do godziny.
Minusy: nie można pomijać przerw pomiędzy ćwiczeniami, po dłuższym czasie korzystania ćwiczenia zaczynają się bardzo powtarzać więc ja np. muszę sobie robić od niej przerwy, wykonując inne ćwiczenia, lecz jeśli ktoś lubi rutynę to apka na prawdę spoko;)


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Znalezione obrazy dla zapytania yazio aplikacja                               ''Yazio''


Licznik kalorii którego obecnie używam. Wcześniej korzystałam też z ''Fitatu'' lecz bardzo denerwowały mnie częste aktualizacje które powodowały brak możliwości dostępu do licznika. Dodatkowym plusem tej aplikacji (oprócz podstawowych funkcji licznika) jest to iż można tam dodawać własne potrawy i wpisy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znalezione obrazy dla zapytania idealna waga aplikacja                                    ''Idealna waga''
Można obliczyć swoje BMI, poziom tkanki tłuszczowej oraz zapotrzebowanie kaloryczne na utrzymanie wagi, powolne odchudzanie, szybkie odchudzanie i powolne przybieranie na wadze przy wybranym stopniu aktywności fizycznej. Jest tam także wskaźnik talia/wzrost lecz moim zdaniem nie wylicza on prawidłowo, ponieważ mi pokazuje niedowagę (można sobie podbić samoocenęXD), gdzie moja waga jest w normie.


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok to wszystko z 1 części aplikacji, teraz przejdźmy do bilansu:
Śniadanie: skyr z owocami (400kcal)
Przekąska: 2 tosty bez sera i innych dodatków, 3 kostki gorzkiej czekolady (308kcal)
Obiad: 2 naleśniki z serkiem wiejskim (623kcal)
Kolacja: jabłko z marchewką (91kcal)
RAZEM: 1422kcal

Aktywność fizyczna: 1,5h na boisku, 30min spaceru z psem, 20 min ćwiczeń na macie

Wiem, że dzisiaj bilans trochę wyższy, ale to dlatego że miałam naprawdę kiepski humor. Do następnego kochane ;***


3 komentarze:

  1. Osobiście jakoś nie mogę się przekonać do tych aplikacji, jestem chyba zbyt staroświecka ;P Bilansem się nie przejmuj i tak zjadłaś mniej niż twoje zapotrzebowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe aplikacje, na pewno będą bardzo przydatne :) Bilans i tak nie jest zły i na dodatek jeszcze sporo ćwiczyłaś :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam apki Idealna Waga i nie mogłam jej znaleźć :< Ale pobrałam inną na zastępstwo!

    OdpowiedzUsuń