poniedziałek, 1 lipca 2019

#003

Hejka kochane!

60,7 kg- waga pokazuje mniej:))
Tak bardzo się cieszę, że odwiedzacie mojego bloga! Szczerze mówiąc nie spodziewałam się tego, ponieważ wśród większości moich rówieśników i osób mi bliskich, gdy wyjawiam że oglądam anime, lub co gorsza słucham kpopu, to wszyscy od razu inaczej na mnie patrzą i zaczynają mnie krytykować ( no bo wiecie: Boże to ty oglądasz te chińskie bajeczki?! ). A przecież ja nie oglądam tylko tego i nie słucham tylko takiej muzyki (nie rozumiem jak można oceniać w taki sposób człowieka). Tak więc dobrze że przynajmniej tutaj mogę być sobą:)
Co do dzisiejszego dnia- byłam w centrum handlowym ale oczywiście nie po to żeby kupować ubrania. O nie nie! takie przyjemności dopiero jak już będę ważyć mniej i może wcisnę się w rozmiar S lub XS. Celem głównym tej wyprawy było odebranie paczki z empika (postanowiłam że nauczę się rysować XD), lecz zaszłam także to decathlonu jak zwykle by popatrzeć na piękne rolki,rowery, bieżnie itp.bo to mnie motywuje do ćwiczeń. Z moimi 15 zł w portfelu nawet nie liczyłam na to, że coś tam kupię, a tu BUM! Promocja na maty do ćwiczeń 9.99 zł za sztukę. No grzechem było by nie skorzystać😂.Ale to dobrze bo teraz przynajmniej nie ma wymówek.

BILANS:
Śniadanie: 2 kromki chleba tostowego, sałatka warzywna, nektarynka (319kcal)
Przekąska: lody z banana i jogurtu naturalnego (240kcal)
Obiad: żurek, paluch z makiem (511kcal)
Kolacja: nektarynka, serek wiejski (252kcal)
RAZEM: 1322 kcal

Jeżeli chodzi o ćwiczenia no to zaliczmy bieganie po galerii, 1h spaceru z psem i 20 min ćwiczeń na nowej macie.




1 komentarz:

  1. Nie wiem co złego jest w oglądaniu anime, fajne te chińskie baje B)

    OdpowiedzUsuń