czwartek, 4 lipca 2019

#005 Zmiany

Niecałe 2 tygodnie temu byłam u dermatologa, bo od dobrych 6 lat zmagam się z trądzikiem. Dostałam maść do smarowania i tak jak w pierwszym tygodniu wyprysków było więcej, tak teraz widzę znaczną poprawę. Pierwszy krok w dążeniu do lepszej wersji siebie zrobiony!
Druga zmiana zachodzi w moim domu, a mianowicie jest to remont wszystkich korytarzy (ok.25 m2). Oczywiście był to pomysł mojej mamy, by tata zbytnio w wakacje się nie nudził XD.
Cytując teraz jego słowa: W przyszłym roku rezygnuję z urlopu, w pracy lepiej wypocznę.
To serio jest prawda. Ja po dzisiejszej godzinie pomagania czułam się tak jakbym spędziła conajmniej 5h w kopalni. Więc uznajmy to za część dzisiejszego treningu.

No to tak, aktywność z dzisiaj:
- 40 min jazdy na rolkach
- 20 min power jogi
- 40 min spaceru
- 30 min ćwiczeń na macie
- 1 h remontu (oczywiście to jeszcze nawet nie jest początek😂)

BILANS:
Śniadanie: tosty z awokado, nektarynka (289kcal)
Przekąska: 0,5 grejpfruta, lody z banana (367kcal)
Obiad: ryż biały, sos z kurczakiem i cukinią, 0,5 awokado (607kcal)
Kolacja: 0,5 jabłka (36kcal)
RAZEM: 1300 kcal

Okazało się że spotkanie z przyjaciółką muszę przełożyć, więc jutro normalnie dieta ;)


1 komentarz:

  1. Super, że jest poprawa. Niedługo będziesz się cieszyć piękną cerą :D powodzenia z remontem :*

    OdpowiedzUsuń