piątek, 19 lipca 2019

2/45

Waga dzisiejsza: 60,9 kg

Zaczęłam czytać dzisiaj książkę której fragmenty były w teledysku do piosenki ''Blood, Sweat and Tears''. Jest tak cudowna i pełna mądrych zdań. Oto słowa autora, które poryszyły mnie już na trzeciej stronie:

Życie każdego człowieka jest drogą ku samemu sobie, próbą znalezienia drogi, zaznaczenia ścieżki. Żaden człowiek nie był nigdy w pełni samym sobą, lecz mimo to każdy ku temu dąży, jeden w mroku, inny w światłości, jak kto umie.[...] Wszystkich nas wiąże wspólne pochodzenie, matka, wszyscy dobywamy się z tej samej czeluści; każdy mimo to, próbą będąc, miotany z głębi ducha, zdąża do własnego celu. Możemy zrozumieć się nawzajem; lecz wyjaśnić samego siebie każdy może tylko sam.

A tutaj wstawiam piosenkę. Początek możecie przewinąć o 50 sek bo dopiero wtedy się zaczyna;) 

Jeżeli chodzi o dietę to dzisiaj zjadłam 1700 kcal, więc jest za dużo jedzenia do wymieniania, więc nie wymienię😅 . Na swoje usprawiedliwienie mam 1h spaceru, ponad godzinę na boisku i 20min badmintona. Oprócz tego oglądałam animowego tasiemca- Naruto. Jestem na 90 odcinku, a dalej mi się nie znudziło (aż sama jestem zdziwiona:).
Myślę nad tym by zacząć oglądać serial Stranger Things. Jeżeli ktoś z was już oglądał lub ogląda i może mi napisać swoją opinię w komentarzu to byłabym bardzo wdzięczna.

Żyjcie szukając samych siebie i bądźcie szczęśliwi na tej drodze. Do następnego :*

5 komentarzy:

  1. Najważniejsze że zrekompensowałaś to ruchem. Ja strasznie dawno nie oglądałam anime, kiedyś to z braku czasu a teraz po prostu wylatuje mi to z głowy haha. Super że waga spada, oby tak dalej. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Stranger Things? Ja polecam! Niby to typowy Netflixowy serial, ale klimat lat 80 robi dużo, no i to, że bohaterami są dzieciaki i jest to ich spojrzenie pokazane.

    OdpowiedzUsuń
  3. O czytasz Demiana od Hermanna Hesse ;D Świetny pisarz. Podziwiam cię za tasiemce ja osobiście nie potrafię się wziąć za długie anime a szkoda bo One Piece chodzi za mną od dłuższego czasu xd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam oglądać Strenger Things, ale szczerze nie przypadło mi do gustu. Ale spróbuj, może Tobie akurat się spodoba, a jeśli nie to nie musisz oglądać do końca :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukanie samego siebie = kreowanie naszej osoby. Nie powinniśmy zapominać, że sztuką zrozumienia naszego odbicia oraz wykorzystanie naszego potencjału, leży w myśleniu, czynach i dosłownie TWORZENIU naszej egzystencji :). Szukanie... to czasami za mało. Ja ostatnio nie mam czasu na żadne seriale :(

    OdpowiedzUsuń