czwartek, 18 lipca 2019

1/45

Zaczynam nowe liczenie dni.
45- tyle zostało do nowego roku szkolnego.
61,4 - tyle pokazała dziś moja waga. Czuję jakbym cofnęła się w czasie. Znów zaczynam wszystko od nowa.
Ostatnio odkryłam stronkę na której można stworzyć swój model 3D wpisując tylko wagę i wzrost. Wpisuje się także ile kilogramów chciałoby się schudnąć i voila! Można zobaczyć jak będzie się wyglądać po schudnięciu. Oczywiście wiadomo że każdy ma inną sylwetkę i nie będzie wyglądać jak ta pani 3D, no ale jednak jest to motywujące zobaczyć siebie kilka kilo chudszą:)
Tutaj wstawiam linka- http://diety.odwazsie.pl/index.php/mid/67/fid/1257&cookie=1

Kupiłam sobie kolorową farbę do włosów i dzisiaj pofarbuję końcówki na fioletowo. Na początku chciałam farbnąć całe włosy (no bo przecież to tylko na wakacje), ale wtedy pojawił się problem- RODZICE. Dobra już nie narzekajmy, ważne że zgodzili się chociaż na to :P
Teraz przedstawię dzisiejszy bilans. Może nie jest super zdrowy i fit, ale przynajmniej jest mniej kalorii niż wczoraj:

Śniadanie: jogurt naturalny z owocami i wiórkami kokosowymi (426kcal)
Przekąska: czekolada gorzka (84kcal)
Obiad: batat, 2 jajka, 2 marchewki gotowane, pomidor, banan na deser (448kcal)
Kolacja: naleśnik, jogurt truskawkowy, mleko (383kcal)
RAZEM: 1341 kcal


Do jutra ;*

2 komentarze:

  1. Super sprawa z tym panelem 3D z chęcią zaraz wejdę zobaczyć.Fajna sprawa z kolorowymi włosami sama kilka lat z rzędu posiadałam różne ekstremalne kolory na głowię, tobie na pewno będzie pięknie w tym kolorze :) A bilansik jak najbardziej dobry.

    http://idoyainwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze co zrobiłam po przeczytaniu tego posta, to weszłam w ten link żeby ogarnąć ten panel 3D :D Fajna rzecz. Bilans nie jest zły. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń