sobota, 10 sierpnia 2019

Przeczucie

Już po raz drugi w moim życiu czułam że zbliża się śmierć. I tak jak poprzednim, tak i tym razem to się stało. Nie lubię tego, bardzo tego nie lubię. Przez kilka dni czujesz tą aurę, źle się czujesz. Po tym czasie przychodzi ONA. Wtedy następuje cisza, pustka w sercu, pustka w głowie. Czujesz milion emocji naraz, a zarazem nie czujesz nic. To nie ma sensu.
W przyszłym tygodniu pogrzeb.
Wybaczcie, lecz przez jakiś czas mnie nie będzie. Muszę się poskładać w całość. Na pewno do was wrócę, lecz teraz nie chcę codziennie psuć wam humoru. Cieszcie się bliskimi, dbajcie o siebie i żyjcie tak, byście na starość nie żałowali swoich decyzji.
Do następnego:*


Znalezione obrazy dla zapytania death

4 komentarze:

  1. Trzymaj się! U mnie w styczniu był pogrzeb, ale wiele ludzi których znałam zmarło w bardzo krótkim czasie. Daj sobie czas i to co czujesz nie jest nijak dziwne.. Jeszcze raz się trzymaj, do następnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi przykro, trzymaj się jak najmocniej, Kochana :( :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z tobą duchem <3 jakbyś potrzebowała z kimś popisać to jestem zawsze do twojej dyspozycji

    OdpowiedzUsuń