wtorek, 20 sierpnia 2019

Znikam??

Hejka kochani!
Co do spotkania z moją klasą to było super :)) Poznałam dużo fajnych osób. Oczywiście jak zwykle nie zabrakło tzw. laleczek barbie i kena, ale cóż tacy ludzie chyba są wszędzie.  Może jak ich lepiej poznam to okażą się spoko.
Jak widzicie w tytule posta- znikam, ale tylko na 10 dni. Testuję nową dietę którą ułożył X ( nie mogę podać imienia ani kto to jest bo boję się że ta osoba może kiedyś to przeczytać i się skapnąć że to ja). Za 10 dni napiszę wam ile schudłam i co jadłam każdego dnia. Oczywiście będę odwiedzać wasze blogi bo dajecie mi mnóstwo motywacji ;*
Mam nadzieję że będziecie czekać. Trzymajcie się chudo:** - Zawsze chciałam to napisać 😂




4 komentarze:

  1. Powodzonka na diecie. Oby Ci się udało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dieta była fajna. I do zobaczenia za 10 dni! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że będziemy czekać! Powodzenia na diecie :) Ty też trzymaj się chuda :*

    OdpowiedzUsuń