środa, 10 lipca 2019

Dieta iu

Przez ostatnie 2 dni kompletnie nie pilnowałam tego co jem i ile jem. Wszystko przez, uwielbiany przez kobiety na całym świecie, okres. Z tego powodu się nie ważyłam i nie napisałam wczoraj nic na blogu. 
Aaaaaaale! postanowiłam przez 3 dni być na diecie IU czyli koreańskiej piosenkarki, modelki i aktorki. Co prawda dietę trochę zmodyfikuję, lecz suma kalorii i tak będzie mała.

Śniadanie: 1 jabłko, lub banan gdybym nie miała w domu jabłek😂

Obiad: 1 słodki ziemniak+ 1 jajko na twardo ( w razie gdybym nie miała słodkiego ziemniaka ugotuję 2 zwykłe)

Kolacja: Shake proteinowy, lub kubek mleka

Razem powinno wyjść między 430 a 530 kcal.



Jeżeli dam radę to przedłużę dietę do 4 lub 5 dni.
Przepraszam wszystkich za moją wczorajszą nieobecność. Mam pomysł by w jutrzejszym poście napisać 2 część aplikacji na telefon, lecz tym razem będą to apki do nauki języków. Dajcie znać czy bylibyście takim czymś zainteresowani;)

Dzisiejsza inspiracja- Kendall Jenner. Moim zdaniem ma ona najładniejszą sylwetkę ze wszystkich kobiet z rodzin Jenner i Kardashian:)



3 komentarze:

  1. Widziałam gdzieś na youtubie kanał, na którym dziewczyna testuje różne krótkoterminowe diety i robi podsumowanie wagowe, chyba robiła też tę, ale nie mam pewności. :|

    Schudła sporo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałem o tej diecie, gdyby nie fakt, że nie lubię batatów - pewnie bym spróbował. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa dieta, powodzenia :* Czekam na post z aplikacjami ^^ Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń