poniedziałek, 8 lipca 2019

#008

60,2 kg
Mam nadzieję, że już jutro będzie 5 z przodu, chociaż nie zdziwiłabym się gdyby było tyle samo na wadze co dzisiaj. Wszystko przez niezdrowy bilans. Niby jest 1500 kcal, ale nie chcę nawet myśleć o tym co dzisiaj zjadłam bo się rozpłaczę. Wybaczcie mi to. Obiecuję że się poprawię.
Z aktywności jest tylko 50 min spaceru.

Potrzebowałam dzisiaj przerwy od tego wszystkiego. Musiałam jakoś wyrzucić swoje myśli i emocje. Rysowałam chyba z 4h z czego tylko jeden rysunek mi się podoba, choć nawet go jeszcze nie skończyłam. Miałam przerwę w graniu na gitarze ( o ile 2 tygodnie można nazwać przerwą). Chciałabym do tego powrócić i móc cieszyć się każdym dźwiękiem wydobywającym się z tego instrumentu. To pozwala zagłuszyć chaos wszystkich złych myśli w mojej głowie.
Jutro spróbuję.

Dzisiejsza niezwykła osoba to blogerka i instagramerka rosyjskiego pochodzenia- Ekaterina Mironenko. Jest tak piękna, że gdy pierwszy raz ją zobaczyłam, nie mogłam oderwać wzroku od jej zdjęcia przez dobre 10 minut. Polecam zobaczyć jej instagrama- https://www.instagram.com/katyamiro/?hl=pl

A tutaj kilka przecudnych zdjęć:





P.S.
Pomysł na nazwę obserwatorów robaczki na początku wydawał mi się ok, lecz później pomyślałam że robaczki można łatwo zdeptać. Nazwałam więc was serduszka, bo serce to najsilniejszy mięsień w ciele człowieka który nie poddaje się przez całe życie <3

3 komentarze:

  1. Sztuka potrafi być niesamowicie oczyszczająca. Trzymam kciuki za wagę, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzonka z 5 z przodu. Pozdrawiam
    https://beautiful-world-is-my-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój post przypomniał mi o gitarze. Już od długiego czasu mam przerwę w grze i jakoś nie mogę zabrać się za ty, by do tego wrócić. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń