niedziela, 7 lipca 2019

#007

Na życzenie podaję przepis na owsiankę z jabłkiem i cynamonem;)

3 łyżki stołowe płatków owsianych (ja używam błyskawicznych lub górskich) wsypujemy do miski i zalewamy ugotowaną gorącą wodą, tak by było jej około 0,5 cm nad powierzchnią  płatków. Płatki wsiąkają wodę, a my w tym czasie kroimy połowę jabłka w drobną kostkę lub ścieramy na tarce i dodajemy do miski. Całość posypujemy cynamonem ( pół łyżeczki ) i mieszamy. Gotowe! ~owsianka ma około 160kcal

Dzisiaj byłam na obiedzie u dziadków. Było ciasto. Był też typowy tekst: no zjedz, bo ty taka chudzinka jesteś! Zjadłam. Ehh😑 Z tego powodu bilansu nie podam, wiem tylko tyle że zjadłam między 1600, a 1700 kcal. No cóż. Z rzeczy dobrych- waga mnie dzisiaj pocieszyła. 60,4kg. Jest tak blisko do tego żeby wkońcu pokazało się to piękne 5 z przodu.
Trochę poćwiczyłam, lecz dzisiaj mniej- 20min spaceru, 25min ćwiczeń wzmacniających.

Kiedyś widziałam takie coś na jakimś blogu i postanowiłam to zrobić także u mnie, a mianowicie dodawanie codziennie, przez tydzień, motywujących zdjęć jakiejś gwiazdy z piękną figurą. Dzisiaj jest to Rose z Blackpink, lecz obiecuję że nie będą to codziennie tylko azjatki 😂



Ślicznaaa <3

4 komentarze:

  1. Azjatki zwykle mają najlepsze figury. :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Też walczę o 5 z przodu, mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu obie ją zobaczymy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jaka śliczna… U dziadków zawsze tak jest niestety :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak widziałam:) oglądałam dużo filmików w których dziewczyny podejmują się różnych koreańskich diet, ale ja nie dałabym rady D:

    OdpowiedzUsuń