piątek, 26 lipca 2019

9/45

Witam.
Cofam moje słowa. Waga nie jest zepsuta. Dzisiaj pokazała 60,1 kg.😄😝
Możliwe że już jutro zobaczę wymarzone 5 na początku, i mimo tego że jadę jutro na grilla to postaram się ponownie nie zawalić. Na pewno będą tam jakieś owoce, lub może nawet warzywa, więc dam radę.
Niesamowicie się cieszę, bo 5 z przodu nie widziałam już od jakiś czterech czy pięciu lat.

Vincent Van Gogh. CzÅ‚owiek i artysta - Kijas AgnieszkaZ rzeczy nowych to kupiłam sobie także wymarzoną książkę. Jest w niej biografia, różne ciekawe i czasem zabawne rzeczy z życia Vincenta van Gogha, no i oczywiście pełno jego obrazów.😍
Wielką radość sprawia mi oglądanie ich kawałek po kawałku, przyglądanie się szczegółom i ( znienawidzone przez każdego w szkole) domyślanie się "co autor miał na myśli?".
Od dzisiaj, zawsze gdy będę miała zły humor, otworzę tę książkę na przypadkowej stronie :)


BILANS:
Śniadanie: jogurt naturalny z owocami (285kcal)
Przekąska: serek waniliowy, jabłko, borówki (438kcal)
Obiad: 2 ziemniaki, sałatka warzywna, ciasto drożdżowe (473kcal)
Kolacja: kawa inka z mlekiem (94kcal)
RAZEM: 1290 kcal

Gdyby nie to ciasto, to bilans byłby lepszy, no ale wiadomo każdy ma swoje słabości lub uzależnienia. W moim przypadku jest to cukier :/
Do następnego kochani :*




4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za wagę jutro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet i z tym ciastem nie jest źle :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno trzymam kciuki! Za 5 z przodu 💪💪
    Ja non-stop "choruje" na choroby przewodu pokarmowego, albo "odwiedzam dentyste" i mi zęby "robi", każdy gril to woda 😁
    Ale zjeść coś można, sałatki jak są, owoce, na co masz ochotę, wpisać w swój własny bilans 💜
    Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A zamiana słodyczy na słodkie banany, mango i inne owoce? Albo zamiast słodzić cukrem/miodem używanie słodzika?

    OdpowiedzUsuń