środa, 24 lipca 2019

7/45

Dzisiaj krótki post, bo nie działo się u mnie nic ciekawego. Oglądałam Naruto, Orange is the new black i czytałam 4 tom serii "szklany tron". Wszystkie te rzeczy polecam, a zwłaszcza tą serię książek (tak na marginesie to moja ulubiona :).
BILANS:
Śniadanie: koktajl z borówkami, jabłko (386kcal)
Przekąska: serek wiejski, chleb z dżemem (382kcal)
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem (214kcal)
Kolacja: tosty z awokado (418kcal)
RAZEM: 1400 kcal
Aktywność: 60min spaceru, 15min jazdy na rolkach, 20min ćwiczeń na brzuch i pośladki




3 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad tym czy by nie zacząć czytać "Szklanego tronu". Skoro polecasz, to może warto sie do tego w końcu zabrać :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się nadal zebrać do czytania Szklanego Tronu :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczytam o tej książce, może wpadnie w mój gust to będę miała co czytać.

    Takie luźne dni też są potrzebne 💙

    OdpowiedzUsuń