wtorek, 30 lipca 2019

13/45

Uwaga. Jak zwykle was zaskoczę. Nie dałam rady być cały dzień na warzywach i owocach+ zjadłam słodycze :) <sarkastyczny uśmiech.
Jedyny plus ( u mnie zawsze się jakiś znajdzie xd) - nie jadłam nic od 16 i już nie zjem, no i łącznie z tymi słodyczami wyszło i tak jakieś 1700 kcal. Nie ma tragedii ale i tak jestem na siebie wściekła bo nienawidzę porażek i tego że siebie oraz was zawodzę.
Dzisiaj dużo spacerowałam ok. 3h, bo pojechałam do miasta. Ogólnie spacerowanie to moja ulubiona forma aktywności, poza tańcem i graniem na boisku, a tu gdzie mieszkam na nie ma do tego zbyt dużo miejsca. Jedno jak ja to mówię "kółko" wokół wsi to około kilometr, a nie będę robiła pięciu kółek, bo ktoś jeszcze pomyśli że się zgubiłam😂(wiecie na wsi jest mało osób, wszyscy się znają i wszyscy o wszystkich gadają, a wolę nie być głównym tematem do rozmów na sąsiedzkich spotkaniach).
Kupiłam sobie książkę Agaty Christie " świadek oskarżenia", by przekonać się do czytania kryminałów. Teraz łącznie mam do przeczytania 20 książek :)). Nie no tak na serio, czy tylko ja kupuję ich więcej niż czytam? To już jest uzależnienie. Nie potrafię przejść koło nich obojętnie zwłaszcza gdy wielkimi literami jest napisane WYPRZEDAŻ.
Ahh uwielbiam na nie patrzeć, dotykać je i wąchać ( to brzmi dziwnie).
Jutro zjem mniej niż dzisiaj. Napewno. Nie ma już żadnych wymówek.

Idę czytać, by chociaż trochę nadrobić. Do jutra :*

P.S.
Odpowiedź dla Tenshi co do Darów anioła:
Ja na początku oglądałam film dary anioła i serial shadowhunters, obie te rzeczy zrobiły na mnie niesamowite wrażenie (choć większość osób mówi że serial jest do D..), a później jak czytałam książki to nie odczułam zbytnio tego klimatu, w ekranizacjach bardzo podobały mi się runy a w książce były tylko ich opisy o ile dobrze pamiętam wiec takie zawijasy trudno sobie wyobrazić, szkoda poprostu że nie było rysunków; no i jeszcze Clarie była bardzo wkurzająca, a Magnus czyli moja ulubiona postać rzadko się pojawiała :(

P.S.2
Jeżeli macie swoje ulubione książki to piszcie tytuły w komentarzach;)

4 komentarze:

  1. Spacer jest super, nawet nie czuć zmęczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszy spacer niż żadna aktywność fizyczna. Bilans się dziś nie udał - trudno. Jutro też jest dzień i niech ta porażka będzie motywacją :)

    A teraz co do książek:
    Boże, ja też je kocham ♥ xD
    Mam całą biblioteczkę, i też uwielbiam je trzymać, wertować i wąchać. Były kupić mi czytnik do e-booków, żebym nie targała ze sobą tych "cegieł", a ja i tak wolę papierowe wersje. One mają w sobie duszę...
    Nie oglądałam ekranizacji Darów Anioła (ale planuję), ale i tak mnie mega wciągnęły te książki. A jeśli masz niedosyt Magnusa to powstała osobna książka "Kroniki Bane'a" - enjoy! :D
    Wspomniana przez koleżankę wyżej saga "Akademia Wampirów" dla sprostowania ma 6 części i też bardzo wciąga (o ile oczywiście, ktoś lubi takie klimaty). Na dodatek powstała osobna seria "Kroniki krwi" będąca czymś w stylu sequela. Ogólnie o książkach to mogłabym duuuuuużo, duuuuuuuuuużo gadać xD Także jeśli byś chciała kiedyś pogadać to najłatwiej by było się znaleźć na fb i wtedy pogadać jak na mole książkowe przystało :3

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo z książkami! Mam na półkach ogromną ilość książek, których nawet nie zaczęłam czytać.
    Ja kocham kryminały, to mój ulubiony gatunek książkowy. <3 Polecam Ci trylogię Millenium Stiega Larssona.
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Vladimira Nabokova w szczególności Rozpacz

    OdpowiedzUsuń