poniedziałek, 9 września 2019

-5-

Na początku dziękuję wszystkim za życzenia i słowa wsparcia. Wiele to dla mnie znaczy. Jak czytam wasze komantarze to aż czuję jak rośnie mi serce❤.
Co do diety to wczoraj i dzisiaj się jej nie trzymałam no bo było obchodzenie urodzin, ale powiem wam że jak teraz chodzę do szkoły to nawet nie mam czasu na jedzenie więc to nawet lepiej:))
Jutro planuję rano wypić herbatkę zieloną i do szkoły sama woda. Dopiero około 14 zjem coś na mieście bo planuję jechać do galerii na zakupy. Obym wytrzymała. Zazwyczaj nie burczy mi w brzuchu tylko czuję że zaraz się przewrócę i wtedy zdaję sobie sprawę- czas coś zjeść.
I to jest właśnie jeden z powodów dla których lubię szkołę- zapierdziel taki że nie masz czasu się nawet podrapać😂
Może dzięki temu spełnię mój cel na wrzesień;p
Jeszcze raz dziękuję wszystkim. Kocham was wszystkich. Do jutra ( o ile dam radę napisać) :***


1 komentarz:

  1. Ja muszę zjeść coś rano, bo biorę leki. Ale też w szkole było łatwiej mi schudnąć. Ach... wróciłabym do szkoły :P

    OdpowiedzUsuń