piątek, 6 września 2019

-3-

Witajcie kochani!
BILANS:
- jogurt truskawkowy
- banan
- serek wiejski
- jabłko
- 2 miętówki
-1/3 palucha z makiem
- 3 ziemniaki
- jogurt naturalny
- 2 łyżeczki powideł
RAZEM: 1209 kcal
Ostatnio posiłki jem dość nieregularnie i dlatego wymieniam wszystko od myślników. Drugi dzień milczenia. Rodzice nadal się do mnie nie odzywają. Nie chcą ze mną porozmawiać. Nie chcą mnie zrozumieć. Myśleli że jako ich córka, będę ich wierną kopią, ale ja nie umiem i nie lubię kopiować. Jestem trochę jak kot. Chodzę tylko i wyłącznie własnymi ścieżkami, ale przy okazji nie niszczę innych.
Za dwa dni są moje urodziny. Myślałam że w tym roku chociaż one będą fajne. Jeżeli będzie trzeba to spędzę je w ciszy, bo nie mam zamiaru dłużej udawać. Chcę być sobą i nie chcę się zmieniać według czyichś upodobań. Nie zmienia to faktu iż teraz cierpię psychicznie. Lecz może warto się tak poświęcić dla lepszej przyszłości??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz