sobota, 31 sierpnia 2019

~3~

Wczorajszy dzień- 2300 kcal. To wszystko było spowodowane aktywnością:
- 0,5 h spaceru
- 25 min treningu na całe ciało
- 2 h basenu
Dzisiejszy dzień- 1900 kcal (niby nadal dużo, ale trochę mniej niż wczoraj). Aktywność:
- 1 h spaceru
- 3h pływania kajakiem
- 0,5 h gry w badmintona
Próbowałam jeść mniej, uwierzcie mi, i nie jadłam tyle dlatego, że byłam głodna. Jadłam tyle, bo myślałam, że padnę twarzą na ulicę. A jak wiadomo, dla mnie zdrowie jest najważniejsze, więc nie wybaczyłabym sobie gdyby z mojej winy stała mi się poważna krzywda. Możecie uważać że trochę przesadzam, ale już kilkanaście razy byłam w szpitalu, a kilka razy mogłam stracić życie. Kocham swoje życie, choć nie jest nawet trochę idealne i wymarzone. Kocham je bo jest moje, moje jedyne i dlatego chcę je ulepszać z każdym spędzonym tutaj dniem. Kocham też siebie, choć nie jestem najpiękniejsza, najmądrzejsza i najlepsza. Właśnie dlatego, że siebie kocham to chcę się stawać coraz ładniejsza, mądrzejsza i lepsza. I tego samego życzę wam. Żebyście się kochali i starali o siebie dbać z miłości, a nie z lęku przed odrzuceniem, zazdrości, czy z tego by inni was kochali. Jak to kiedyś powiedział budda- " jeżeli lubisz kwiatka to go po prostu zrywasz, a jeżeli kochasz kwiatka- podlewasz go codziennie".
Tak oto z dwóch dni, które można by nazwać zawalonymi lub do D... wypłynęła kolejna lekcja. I myślę że te rzeczy, słowa były cały czas we mnie, tylko musiałam mieć okazję do tego by je wyciągnąć, otrzepać z kurzu i założyć na siebie, by były ze mną aż do końca.
Do jutra :***

P.S.
Dzisiejszy post trochę bardziej poetycki, ale oczywiście nadal będę się starała jeść mniej i bardziej zdrowo. Wszystko trzeba robić z głową ;)





3 komentarze:

  1. Dobrze, że podchodzisz do tego wszystkiego rozsądnie i przede wszystkim dbasz o zdrowie. Piękne przesłanie płynie z Twojego posta <3 Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100% :) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, żeby podchodzić do wszystkiego z głową i świadomością co jak na nas wplywa. Więc brawo za świadomość i zdrowe podejście :)

    OdpowiedzUsuń