środa, 18 września 2019

-10-

Jestem na siebie mega wkurwiona. Skoro tyle marzę o perfekcji to czemu robię tak mało by do niej dążyć?
Trzeba wywołać burzę w umyśle. Stworzyć nowy plan działania. I przede wszystkim trzeba działać, a nie się opierniczać!!!
Moja średnia dzienna oglądania czegoś na yt to aż 3h. Wiadomo że część to słuchanie muzyki, ale jednak i tak dużo. Od jutra mam zamiar używać innej apki do muzyki i nie oglądać tyle bzdurnych filmików, które nic nie wniosą do mojego życia. Do tego kilka nowych nawyków do wprowadzenia:
- medytacja przed snem, przynajmniej 10 min
- ćwiczenia po szkole, przynajmniej 10 min
- nauka, lub odrabianie lekcji 1-2 h dziennie
- czytanie, przynajmniej 30 min
- picie rano szklanki wody z cytryną, lub zielonej herbatki
Plan co do jedzenia: jutro 1500 kcal. Z każdym kolejnym dniem zmniejszam kalorie o -50.
Zapisałam się na zajęcia z angielskiego do bardzo dobrej szkoły i mam nadzieję że w końcu się go nauczę. A tak po za tym to pokochałam rosyjski <3 Jest tak przyjemny w nauce i w mówieniu, że aż sama się zdziwiłam.
To wszystko na dzisiaj. Do jutra :***

2 komentarze:

  1. Ja też spędzam mnóstwo czasu na yt, muszę wziąć z Ciebie przykład i się zacząć trochę ogarniać ^^ Powodzenia w realizacji planu. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń